Jak vyrobit T1 fonty z naskenovanych tifu?

Matous Jan Fialka fialka.tex at seznam.cz
Thu Nov 20 23:22:35 CET 2003

On 19/11/03 17:54 +0100 or thereabouts, Matous Jan Fialka wrote:

> pfaedit znam, zajimala mne spise moznost prevest ty EPS nejak pomoci
> radkovych nastroju, na tech pismenech se uz asi nebudou delat zadne
> upravy...

Ahoj,

jeste jeden dotaz: krome programu pfaedit, existuje jeste nejaky jiny editor
fontu pro OS GNU/Linux? Hledal jsem na internetu, ale moc jsem toho
neobjevil. Znate jeste nekdo nejaky jiny dobry editor vydany pod GPL?

Dekuji za vsechny typy...

Krasny den preje,

--
Matouš Jan Fialka aka Variable computing Prague
Private E-Mail:     matous_jan.fialka at seznam.cz
Home Page: http://burdazd.sh.cvut.cz/~socrates/
Linux User Number: 308523 Peace, TeX, GNU/Linux