cslatex - dvi soubory

David Necas (Yeti) yeti at physics.muni.cz
Thu Nov 20 20:41:15 CET 2003

On Thu, Nov 20, 2003 at 08:27:10PM +0100, Matej Cepl wrote:

> Což takhle?
>
>         #!/bin/sh
>         FILENAME="$1"
>         /usr/bin/latex $FILENAME
>         mv $(basename $FILENAME .tex).dvi $2
>         unset FILENAME

To asi není řešení problému. Představuji si to tak, že mám
read-only adresář se zdrojáky (CD-ROM, systémový adresář,
NFS exportované read-only apod.), které se navzájem
includují (takže nelze prostě použít latex /cesta/někam/foobar.tex),
a chci je zkompilovat. V tom případě tam prostě soubory
vytvářet nemohu.

tex(1) u mne nicméně uvádí dvě proměnné prostředí TEXMFOUTPUT
a TEXINPUTS, které by to měly řešit (stačí tedy TEXMFOUTPUT;
jen když chci mít aktuální adresář, výstupní adresář a ten se
zdrojáky každý jinde, potřebuji nastavit obě). Doufám, že
fungují všude...

Yeti

--
Do not use tab characters. Their effect is not predictable.