pfb v gnuplotu - Re: Metapost (vyriesene)

Peter Gasparovic pegas at vlake.army.sk
Thu Nov 20 14:39:50 CET 2003

Peter Gasparovic wrote:

> Takze, zistil som, ze uvedene vlastnosti by mali fungovat az od verzie
> 3.8g (pripadne 3.8i). Ti ktori niekedy robia aj vo Win32 (ako ja) si
> musia tieto verzie skompilovat sami. Dufam ze to nebude az taky problem.
> :)

Kto by potreboval binarky Gnuplotu 3.8j pre Win32, moze si ich stiahnut
z:
http://buteo.szm.sk/files/gp38jw32.zip
(skompiloval som ich bez podpory pdf a png)

V tejto verzii funguje prekodovanie fontu do iso_8859_2, takze je mozne
popisovat grafy pomocou akychkolvek "slusnych" Type1 fontov - napr. csr,
alebo Lido.

(To znamena: popisy pisete v kodovani iso_8859_2 a Gnuplot do
postscriptu vlozi Encoding vector pre toto kodovanie.)

Vysledok funguje v TeXu, aj v Ghostscripte.

    Peter Gasparovic