velikost souboru vs velikost image do nej...

oldfrog.tex at volny.cz oldfrog.tex at volny.cz
Fri Nov 14 12:34:38 CET 2003

Zbynek Houska wrote:

>kousim jak mourovatej...ale vysledky jsou neuspokojive. pdfcslatex
>hlasi, ze nezna format ps a eps pro grafiku. Takze jsem pouzil convert
>-monochrome a hodil to do png. Soubory maji mezi 1k a 5k, ale presto je
>vysledne pdf velke...
>Chyba bude asi nekde tam.

Pdflatex nobsahuje sam o sobe interpret ps/eps, zato
"rozumi" pdf. Proto Vam bylo doporuceno prevest ps
do pdf (ps2pdf - skript pouzivajici gs) a ten pak vlozit
do dokumentu TeXu. Tak zustane zachovana vektorova
povaha obrazku (pokud ps vektorovou povahu skutecne
mel). Podrobneji to rozebral p. Wagner.

>Pred upgradem byla velikost souboru 20k i s grafikou, ted je to 47k bez
>grafiky. Poradi mi nekdo jak spravne nastavit kompresi pdf?

\pdfcompresslevel=9

Ondrej Nemecek
    alias 'OldFrog'

tel:     241766035