velikost souboru vs velikost image do nej...

oldfrog.tex at volny.cz oldfrog.tex at volny.cz
Fri Nov 14 01:08:23 CET 2003

Zbynek Houska wrote:

>iky za radu, uz to testuju... Jen mne zajima proc LyX jako frontend pro
>LaTeX muze pouzit .tif soubory. Vysledne pdf je pak o mnoho mensi...

Idealni bude prevest to do vektorove podoby, zminovany
'potrace' poskytuje prekvapive dobre vysledky. Pokud se
to z nejakeho duvodu nehodi, je pro 1bit bitmapu vhodny
format bud png nebo tiff s vnitrni kompresi ccitt4.
Prinejmensim png lze primo vlozit do pdf pomoci
\includegraphics{}, tak to delam ja. LyX mozna samocinne
konvertuje?

Ondrej Nemecek
    alias 'OldFrog'

tel:     241766035