TeXlive -- jeden instalacni strom pro vice systemu?

Jaromír Kuben kuben at scova.vabo.cz
Tue Nov 11 08:56:43 CET 2003

Petr Mandys wrote:

>Zdravim,
>
>predpokladam, ze by melo byt mozne mit naistalovan TeXlive (nekde na
>FATce) a pouzivat ho jak ve win tak i v Linuxu...
>
>Jen teda nevim, jak je to v takovem pripade s konfiguracnimi soubory a s
>cestami v nich. Nejaka forma instalace by se asi musela provest jak pod
>win tak i pod Linuxem a jen to na sebe napasovat...
>
>Je to tedy mozne? Je to vubec rozumne? Pokud ano, jak to provest?
>
>Dekuji
>
>PM
>
>PS: Pokud se to jiz v konferenci resilo nebo pokud je to v nejakem readme
> [...]
Pokud vim, tak to lze, nekolikrat se o tom tady mluvilo, to vam urcite
nekdo poradi
konkretneji. Usetri se tim spoustu  mista. I v navodu k instalaci
TeXLive se o teto moznosti
mluvi. Ale urcite ne na FAT, mnoho souboru ma dlouha jmena. Rozhodne FAT32.
Win* to nejak obhospodari, ale linux sotva.
Zdravi
                 Jaromir Kuben