LaTeX2e + floats

Miroslav Fikar fikar at cvt.stuba.sk
Tue Nov 11 08:22:52 CET 2003

Lubos Kejzlar <kejzlar at civ.zcu.cz> writes:

> (Neco vsak zbylo - (krome jineho) ...) Nejsem si jist, zda jsem schopen
> "obecne" (roz)resit pozadavek: _strana nesmi zacinat 'prazdnym' mistem
> (tj. i (prave) obrazkem)...
>
> Patrne znam \v{r}ad parametru ovlivnujicich umisteni 'float' objektu
> (neumuim je asi vyuzit natolik, aby _VETSINA_ obrazku splnovala vyse
> uvedeny pozadavek), jsem si take vedom moznosti 'vizualniho" formatovani
> typu 'obarazek [H(ere)]'. Jsem vsak presvedcen, ze vetsina mistnich 'gugu'
> "umi a zna" (a ma jiste prakticky odzkouseno) radu lepsich a koncepcnejsich
> [...]

Co mi napada, tak su dve moznosti:

1. Ukazte dotycnemu, co vyslovil toto pravidlo, niekolko dobrych
   kniziek, na ktorych je vidno, ze obrazky su povacsinou hore na
   stranke.

2. pouzite parameter [b] na kazdom obrazku, ktory ho da dole na
   stranku. To by malo vyriesit vacsinu obrazkov, ale ak ich bude
   privela, potom zacnite pouzivat parameter [p], aby boli viacere
   obrazky samotne na stranke. Na to by Vam asi nemali nic povedat.

M. Fikar

--
mailto:fikar at cvt.stuba.sk   http://www.ka.chtf.stuba.sk/fikar