VF

Anton Surda Anton.Surda at savba.sk
Fri Nov 7 13:03:24 CET 2003

Dobry den,
mal som problemy ako skombinovat dva fonty csr9 a csr7 do jedneho virtualne.
Nakoniec sa ich podarilo vyriesit.

> Uvodna cast cssc9.pl:
>
> (DESIGNSIZE R 9.0)
> (COMMENT DESIGNSIZE IS IN POINTS)
>   .
>   .
>   .
>
> (MAPFONT D 0
>    (FONTNAME csr9)
>    (FONTCHECKSUM O 15162053205)
>    (FONTAT R 1.0)
>    (FONTDSIZE R 9.0)
>    )
Potial je to v poriadku a druha cast je spravne takto:

 (MAPFONT D 1
    (FONTNAME csr7)
    (FONTCHECKSUM O 2145270533)
    (FONTAT R 0.777777)
    (FONTDSIZE R 7.0)
    )

Teraz virtualny font pracuje s .pk i  ps type1 fontami.
Teda je uz jasne ako kombinovat dva fonty roznej velkosti.

Funkcny virtualny font cssc9.vf a cssc9.tfm pripajam.

 Anton Surda