Zadana velikost slozenych zavorek/METAPOST

Jaromír Kuben kuben at scova.vabo.cz
Fri Nov 7 11:24:02 CET 2003

Poblem je, ze se to da cele dovnitr do \shipout\hbox, a to vadi. Proc,
to nevim.
To treba vysvetli nekdo jiny.
Obsah toho pomocneho texovskeho souboru (dole Vam p. Kloc radi, jak si
ho nenechat smazat) je

\shipout\hbox{\smash{\hbox{\hbox{% line 7 D:/TMP/POLACH/pokmp.mp
\catcode`\@=11
\def\n at space{\nulldelimiterspace=0pt \m at th}
\def\Biggg#1{{\hbox{$\left#1\vbox to 40pt{}\right.\n at space$}}}
\catcode`\@=9
$\Biggg\}$}\vrule width1sp}}}
\end{document}

Bez problemu ale funguje toto:

verbatimtex
\catcode`\@=11
\def\n at space{\nulldelimiterspace=0pt \m at th}
\def\Biggg#1{{\hbox{$\left#1\vbox to 40pt{}\right.\n at space$}}}
\catcode`\@=9
etex

beginfig(1);

label.bot(btex
$\Biggg\}$ etex,origin);
endfig;

end

V tom souboru pak je

\catcode`\@=11
\def\n at space{\nulldelimiterspace=0pt \m at th}
\def\Biggg#1{{\hbox{$\left#1\vbox to 40pt{}\right.\n at space$}}}
\catcode`\@=9
%
\shipout\hbox{\smash{\hbox{\hbox{% line 12 D:/TMP/POLACH/pokmp.mp
$\Biggg\}$}\vrule width1sp}}}
\end{document}

a vse je v poradku.

Zajimalo by mne ale, proc davate \catcode`\@=9. Cekal bych \catcode`\@=12.