Zadana velikost slozenych zavorek/METAPOST

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Fri Nov 7 08:20:59 CET 2003

Bohuzel ted nemam cas Vas problem blize prostudovat, pripadne vyzkouset.
Jen bych chtel upozornit na jednu castou chybu:
nastaveni formatu TeXu, ktery je volan Metapostem pro
sazbu napisu. Je vhodne nastavit si takovy format, na ktery je
clovek zvykly. (ja treba mam nastaveny csplain).

Ten mechanismus je mirne systemove zavisly, takze neberte prosim
vse zcela doslova. MetaPost proste nasype vse, co najde ve svem
zdrojovem textu pro sazbu TeXem do pomocneho souboru
mpx__tmp.tex (nebo podobne) a pak jej predhodi ke zpracovani
TeXu. Dalsim samostatnym programem pak z vysledneho .dvi
udela dalsi pomocny soubor, ktery zpracovava do sveho vystupu.

Pro reseni Vaseho problemu je nejlepsi upravit skript, ktery
tohle zarizuje tak, aby na zaver ty pomocne soubory nemazal.
Tak snadno zjistite, co Vam MP do toho pomocneho souboru napsal
a proc se nad tim TeX zlobi.

        Lubos Kloc