VF

Anton Surda Anton.Surda at savba.sk
Tue Nov 4 11:24:05 CET 2003

> Dobry vecer,
>
> chtel bych se zeptat, zda nekdo ma predstavu kolik by stalo nechat
> udelat radne kapitalky do Type1 fontu?
>
> Proc jste je delal z csr9 a ne z csr10? Mel jsem za to, ze propagovana
> velikost je 10pt (i kdyz ja davam prednost o chlup vetsimu pismu). Mozna
> se ptam hloupe a vsem je to jasne, ale nejsem zas TeXem prilis kovany a
> mam rad ostre fonty v PDFku :-)
>
> Libor Chocholaty

cscsc10 type1 existuje. Zial, neexistuju mensie. Zmensene cscsc10 na 90%
vyzera velmi zle.

Po odoslani spravy som ale zistil jednu zavadu. Vsetko vyborne funguje s .pk
fontami.
Ked vsak pouzijem type 1 ps-fonty miesto malych pismen sa objavia velke,
akurat natlacene
na seba podla novej metriky. Musim dodat este  nieco do psfonts.map?
csr7.pfb tam je, dvips si ho natiahol, ale miesto neho v kapitalkach dosadil
bud csr9 alebo zvacsene csr7. Moze niekto poradit?

Vdaka

A. Surda