Otvorenie html (este jeden problem)

Jan.Busa at tuke.sk Jan.Busa at tuke.sk
Sat Nov 22 15:53:51 CET 2003

> On Sat, Nov 22, 2003 at 01:54:57PM +0100, Jan.Busa at tuke.sk wrote:
> Dobry den,

> A zacina to URL file:// ? Detaily specifikace URL jsou v PDF
> specifikaci. Nejaka zminka je take v dokumentaci baliku
> hyperref, resp. jeho kodu.
>
> S pozdravem
> --ps

Dakujem za radu - ake to je jednoduche - ked to niekto ovlada.
Este ma napadol jeden problem.

Chcel by som subory napalit na CD a file:// mi funguje len s plnou adresou,
napr. file://e:/busa/pdf/subor.htm  - dopredu nie je iste, aky drive to
bude. Existuje nejaka nahrada na aktualny drive, pripadne da sa zadat len
relativna cesta?

  Momentalne nemam poruke dokumentaciu hyperref.sty, takze sa
ospravedlnujem, ak je to nejaky trivialny problem.

    Jano Busa