MikTeX

Milos Puchta puchta at cslab.felk.cvut.cz
Fri Nov 21 10:44:23 CET 2003

Instaloval jsem MikTeX 2.4 (zkousel jsem i MikTeX 2.3) a WinEdt 5.3
 a mam problemy s instalaci:
1. Instalace s "balikem" Babel (klasicka instalace bez uprav)
    Testovaci soubor:

     \documentclass[czech]{report}
     \usepackage{babel}
    \begin{document}
    345zrcse
    \end{document}

     Zahlasi chybu TeXify failed to create dvi file. Ceske znaky se bud
     neoblevi nebo jsou zkreslene.

     Pouziva nekdo s uspechem Babel (bez CSLATEXu)?

2. Testoval jsem ruzne instalace, ktere obchazeji Babel a vice mene
    pouzivaji CSLATEX. Tady konci "preklad" uz na zacatku a bud rekne
    ze chybi \begin{document} nebo se sice dostane dal, ale zahlasi
    chybejici soubor czech.ldf (v czech.sty).
    Vite o nejakem konzistentnim postupu, ktery se Vam osvedcil?

Jednou z moznosti, ktere by mohly hrat roli je fakt, ze predchozi instalace
(predchozi pokusy) nebyla uplne odstranena a vzdy se neco prenasi do
nove instalace.

S pozdravem,
Milos