pfb v gnuplotu - Re: Metapost (vyriesene)

Petr Mikulik mikulik at physics.muni.cz
Thu Nov 13 18:16:13 CET 2003

> A rovnaky problem je aj pri popisoch obrazkov z Gnuplotu. PdfTeX znaky v
> obrazku prekoduje (ak treba) - pozrie sa na zaznam pre dany font v
> pdftex.map.
> Ak chcem este pred tym skontrolovat obrazok v Ghostscripte, musim mu dat
> *.pfb font, ktory ma "vhodny" encoding vector.
> Tak mam zarucene aj to, ze v pripade potreby (pre ine ucely ako je TeX)
> dokazem z Ghostscriptu vyexportovat bitmapovy obrazok so spravnymi
> popismi.

Gnuplot umi prekodovat (pomoci 'set encoding') fonty v iso-8859-1 i -2 pro
vystup do postscriptu; pdf vystup zatim encoding ignoruje, ale pokud byste
vedel jak to zprovoznit i v pdf, tak zaplata bude vitana.

> Kvoli rucnemu editovaniu PS obrazkov z Gnuplotu mam vyrobene *.pfb fonty
> v kodovani ISO-8859-2. (napriklad u csr10 atd. mi velmi chybala medzera
> na pozicii 32).

Je to jeste nutne rucne editovat? Viz "set term postscript fontfile ...",
kde lze zadat ttf, pfa i pfb soubor.

Stejne tak jsou vitany i jakekoliv dalsi dodatky ke
	gnuplot>  help term postscript fontfile
... je tam cela sekce o pouzivani postscriptovych csr* fontu v gnuplotu.

(Vse vyse uvedene plati pro gnuplot 3.8*).

---
Petr Mikulik