Metapost (vyriesene)

Jan Karabas karabas at savbb.sk
Thu Nov 13 13:57:01 CET 2003

Podarilo odhalit chybu, ktora bola samozrejme v GhostScripte a nie v
MetaPoste. V subore Fontmap som mal napisane definicie pfb fontov malymi
pismenami a az ked som si v nejakom editore otvoril vysledok kompilacie
Metapostu, odhalil som, ze on definuje mena fontov VELKYMI pismenami. Je
jasne, ze Ghostscript nepouzil moje definicie, pretoze /CMR7 nie je to iste
ako /cmr7. Takze som pokusne zmenil velkost pismen v definiciach tych fontov,
ktore potrebujem a vsetko funguje ako ma....
Takze teraz uz staci prepisat /usr/share/ghostscript....../Fontmap.GS a vsetko
zrejme bude fungovat tak, ako treba.

Na otazku p. Kubena odpovedam: pouzivam xdvi -----> xdvik version 22.40v

Dakujem vsetkym, ktori mi venovali svoj cas, zase som sa nieco naucil.

PS: Nechcem, aby xdvi robil nieco co nevie, len som nevedel presne lokalizovat
chybu vzhladom na to ze vsade sa mi vykreslovanie spravalo rovnako. Mohlo ma
napadnut otvorit nejaky obrazok priamo v prehliadaci GhostSciptu namiesto
vkladania do TeXu a prehliadania DVI s tymto vlozenym obrazkom

 Jan Karabas (J\'an Karab\'a\v s)
 Institute of Math. and Computer Science
 Mathematical Institute
 Slovak Academy of Sciences