Metapost

Jan Karabas karabas at savbb.sk
Wed Nov 12 15:05:34 CET 2003

Dobry den,
uz niekolko mesiacov mam problem s MetaPostom.
Ked prelozim nejaky zdrojovy subor, kompilacia prebehne bez problemov,
ale ked obrazok.1 vlozim do TeX-oveho zdrojaku, v DVI sa mi objavi
obrazok s popiskami bez matematickych znaciek a navyse fontom
Courier (Typewriter). Ked DVI prelozim do PS alebo PDF, vysledok vyzera
celkom dobre, aj ked kedysi mi to fungovalo omnoho lepsie

Tieto problemy mam na roznych platformach (Linux, FreeBSD, Win) s roznymi TeX
ovymi distribuciami (MikTeX, teTeX, Web4C...).

Mam taky dojem, ze nieco nie je v poriadku so suborom psfonts.map alebo s
celym dvips, ale chybu uz velmi dlho neviem odhalit.

Za kazdu pomoc dakujem
 Jan Karabas (J\'an Karab\'a\v s)
 Institute of Math. and Computer Science
 Mathematical Institute