VF

Anton Surda Anton.Surda at savba.sk
Tue Nov 4 18:11:23 CET 2003

Doluopisany virtualny font som dalej otestoval a ukazalo sa, ze pracuje
podla predpokladov len s .pk fontami. Ak pouzijem type 1 csr7.pfb, dvips ho
nafukne na velkost 9pt.
Zrejme to bude zapricinene asi nie uplne spravnou deklaraciou fontu csr7 v
subore cssc9.pl, ktoru uvadzam nizsie.

To nafuknutie by sa vsak dalo potlacit hrubou silou, keby som  csr7.pfb
preskaloval v psfonts.map faktorom 7/9. Zial, zas mi chyba posledny krocik.
Viem, ze sa da zuzovat pomocou ExtendFont, zosikmovat pomocou SlantFont, ale
ScaleFont nezabera.
Ako sa spravne nazyva prikaz na preskalovanie?

Uvodna cast cssc9.pl:

(DESIGNSIZE R 9.0)
(COMMENT DESIGNSIZE IS IN POINTS)
  .