Latex2html 2.cast

Matej Cepl cepl at surfbest.net
Fri May 30 18:18:04 CEST 2003

On 2003-05-30, 13:54 GMT, Zdenek Wagner wrote:
> Obavam se, ze tohle nejde. Konvertory LaTeX -> HTML nejsou
> plnohodnotny LaTeX, ale dovedou prevest jen rozumnou mnozinu
> standardnich maker, vsechno ostatni by nejspis vyzadovalo upravy
> zdrojaku. Zadny program nedovede precist a interpretovat (La)TeXovy
> zdrojak tak, jako TeX sam.  Dokud se nenajde nekdo, kdo se povrta
> v TeXovem zdrojaku, a neudela htmlTeX, ktery pri zapnuti \HTMLoutput=1
> misto DVI zapise HTML, budete se muset smirit s tim, ze LaTeX neni
> a nikdy nebyl urcen k psani HTML.

Něco takového existuje: jmenuje se to tex4ht, bydlí to na
http://www.cis.ohio-state.edu/~gurari/TeX4ht/, ale asi bych to
nedoporučil pro začátečníka. Mně osobně se to rozjet nepodařilo na
složitějších dokumentech, ale jednodušší (byť s vlastními definicemi) to
zpracovalo pohodově. Jenom to ještě neumí cs{la}tex, což ale není pro mě
příliš zásadní problém (používám babelizovaný latex).

Matěj

--
Matej Cepl,
GPG Finger: 89EF 4BC6 288A BF43 1BAB  25C3 E09F EF25 D964 84AC