Letter

Matej Cepl cepl at surfbest.net
Wed May 28 17:48:00 CEST 2003

On 2003-05-27, 22:32 GMT, Peter Luciak wrote:
> existuje niekde upraveny letter.cls pre slovenske/ceske podmienky?
> (Rozmiestnenie adries, atd.), resp. nejaky rozumny sposob pisania listov v
> LaTeXe? Pozeral som "akletter", ale to je trochu prilis komplikovane sa mi
> zda...

Stáhněte si nejnovější verzi koma-script balíčku. Ten má zbrusu novou
třídu scrltr2, která je podstatně bližší českým podmínkám než americký
letter.cls. Navíc má teď podstatně lepší dokumentaci (ale pokud je Vaším
druhým jazykem němčina tak to nebyl problém ani předtím; to jenom já,
barbar, mluvím jenom anglicky).

Matěj

--
Matej Cepl,
GPG Finger: 89EF 4BC6 288A BF43 1BAB  25C3 E09F EF25 D964 84AC