prosba s bakal. pracou

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Tue May 27 17:02:34 CEST 2003

On Tue, 27 May 2003, Jozef Riha wrote:

> prosim Vas, neviete ako mam zmensit pismo nadpisu kapitoly (Kapitola 1,
> Kapitola 2..) v documentclass book?

Viz napr. LaTeXova kucharka/4, Zpravodaj 1998/2, elektronicka verze
dostupna na http://bulletin.cstug.cz/bul982.shtml

> este by som poprosil keby niekto vedel, ako sa da zmenit rozostup medzi
> riadkami v prostredi enumerate a itemize. alebo to mam menit vzdy rucne??

Napr. takto (prevzato ze stylu pro Zpravodaj):
\setlength\partopsep{2\p@ \@plus 1\p@ \@minus 1\p@}
\def\@listi{\leftmargin\leftmargini
            \parsep \z@
            \topsep \z@
            \itemsep \z@}
\let\@listI\@listi
\@listi
\def\@listii {\leftmargin\leftmarginii
              \labelwidth\leftmarginii
              \advance\labelwidth-\labelsep
              \parsep \z@
              \topsep \z@
              \itemsep \z@}
\def\@listiii{\leftmargin\leftmarginiii
              \labelwidth\leftmarginiii
              \advance\labelwidth-\labelsep
              \parsep \z@
              \topsep \z@
              \itemsep \z@}
\def\@listiv {\leftmargin\leftmarginiv
              \labelwidth\leftmarginiv
              \advance\labelwidth-\labelsep}
\def\@listv  {\leftmargin\leftmarginv
              \labelwidth\leftmarginv
              \advance\labelwidth-\labelsep}
\def\@listvi {\leftmargin\leftmarginvi
              \labelwidth\leftmarginvi
              \advance\labelwidth-\labelsep}

Nezapomente, ze makra maji zavinac, takze bud je musite dat do vlastniho
stylu, nebo pred ne dat \makeatletter a za ne \makeatother. Vysvetleni viz
napr. LaTeXova kucharka/1, Zpravodaj 96/2, strana 102, elektronicka verze
na http://bulletin.cstug.cz/bul962.shtml

> diky moc. som zaciatocnik, ale dufam, ze sa mi niekto ozve.
>
> s pozdravom,
>
> -- jozef riha

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz