zmena rozmerov *.eps suboru

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Mon May 26 09:43:12 CEST 2003

On Sun, 25 May 2003, oldfrog.mail.tex1 at volny.cz wrote:

> Epsy jsou vektorove? Cilem je mala velikost souboru nebo mala velikost
> obrazku?
> Jsou-li vektorove, pouzijte komprimovany format (ps normalne zazipujte,
> nebo prevedte
> do pdf pomoci "ps2pdf"). Pokud rastrove, pouzijte -r prepinac
> ghostscriptu a prevedte
> z eps do eps nebo ps nebo pdf. Asi budete trochu experimentovat. Pokud
> epsy nekam
> vystavite, mohu se pokusit.

Mam podezreni, a potvrdil mi to nejaky dalsi uzivatel, ze -r v GS se
pouzije pouze v pripade, ze se nove rastruji nejake objekty, ale pokud je
vystup v PS, EPS nebo PDF, bitmapa se neprerastruje na jine rozliseni.
Pokud jde o bitmapu a mela by se zmensit, asi bych ten EPS otevrel v
gimpu, zmensil a znovu ulozil. Pokud umite Script-Fu, da se to
automatizovat. Mozna by pomohlo, kdyby se EPSy ulozily v GS jako TIFF s
nizsim rozlisenim, ale to jsem nezkousel, vzdy jsem do TIFFu prevadel
vektorove PS.

> Zdr. OldFrog.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz