pdfTeX -- Too many open files

Vit Zyka zyka at cmp.felk.cvut.cz
Wed May 21 10:57:28 CEST 2003

> Ja bych spise podezrival nejake zacyklene makro, ktere omylem otevira
> dalsi a dalsi soubory. V jednom okamziku je jich otevreno jiz tolik, ze se
> neda otevrit soubor s obrazkem.

Myslim, ze toto chovani bylo tak pred rokem diskutovano v konferenci
pdftexu. Nepamatuji si presne duvod, ale nacitane obrazky se
vcas nezaviraly. Bud se vec vyresila v nove verzi pdftexu (tak 1.0), ale
mozna pomuze konstrukce \immediate\pdfximage...

Kazdopadne ja nacitam desitky az stovky obrazku bez nutnosti zvetsovat
patricnou promennou. Presna odpoved je k nalezeni v konferenci.

Vitek Zyka