Konvertor LaTeX-->HTML 4.x

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Tue May 13 10:45:25 CEST 2003

On Mon, 12 May 2003, Vlastimil Ott wrote:

> Dobry vecer,
> zajimala by me vase prakticka zkusenost s konvertory do HTML. Latex2HTML
> se mi nelibi, protoze
>
> 1) vyvoj jaksi stoji
> 2) verze, ktera je k dispozici, (standardne?) nepodporuje HTML 4.x

<rejp>Prepiste si <!DOCTYPE ...> na HTML 4.x</rejp>

> Zkousel jsem Heveu, ktera je dobra, ale presto ma sve vady (a nepodarilo
> se mi ji zkompilovat pro Slackware 9.0). Existuje nejaky kvalitni "up-to-date"
> konvertor, tj. takovy, ktery drzi krok s vyvojem HTML standardu? Jak vubec

Zalezi na to, co tim mate presne na mysli -- Ma se text rozkladat do ramu
podle \chapter? Podle \section? Podle \subsection? Maji se prenest rozmery
stranek a tvary odstavcu z LaTeXove specifikace do CSS2? A ma to smysl,
kdyz kazdy, kdo se na ty stranky podiva, bude mit jiny OS, jine fonty,
jinou velikost monitoru, jine rozliseni, jinou zakladni velikost pisma,
jinou velikost okna s prohlizecem...

> ziskavat HTML z LaTeXovych zdrojaku?

Zalezi na tom, co ty zdrojaky obsahuji. Nekdy je lepsi uz od zacatku vyjit
z XML a z nej generovat HTML a LaTeXovy zdrojak.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz