No subject

Vit Zyka zyka at cmp.felk.cvut.cz
Mon May 12 10:45:59 CEST 2003

> tak vse funguje tak jak ma. Pokud ovsem uzavru text
> do konstrukce btex text etex tak se dokument
> v poradku prelozi, ale misto obrazku se zobrazi
> pouze ctverec. Pokud metapost prelozim zvlast

Stravil jsem timto problemem nekolik dni. Pak mi na Context konferenci
nekdo poradil, at pouziji

\recycleMPslotstrue
\runMPgraphicstrue
\runMPTEXgraphicstrue
\useMETAFUNformattrue
\protectbuffersfalse

a pak to zaclo fungovat. Uz si poradne nepamatuji, ktery prepinac je za to
hlavne zodpovedny (= neni implicitne nastaven), sazel bych na ten
posledni. Doporucuji vytvorit si soubor cont-sys.tex (treba v adresari
/tex/context/base) a dat to do nej. Format neni treba pregenerovavat.

Vitek Zyka