text v obrazku + diakritika (xfig a eps)

Vrablik Zdenek xvrabl00 at stud.fit.vutbr.cz
Mon May 5 23:19:28 CEST 2003

Ahoj,
clovek zas tak velky kouzlenik byt nemusi.
Staci stahnout ze stranek autora novou verzi xfigu a transfigu!!! prelozit
(internationalization je uz zapnuta)

a v konfiguracnim souboru
/etc/X11/app-defaults/Fig
! If xfig is compiled with I18N option, you may want to uncomment following line.
!
Fig.international: true
Fig.inputStyle: Root
Fig.eucEncoding: false
Fig.latinKeyboard: true

nastavit FIG.international: true (teda odkomentovat)
na radu autora(nebo nekde z netu) jsem tam jeste pridal ty dalsi tri...
POZOR fig2dev zatim cestinu podporuje jen pri exportu do ps.

Co pouzivat misto xfigu? zatim jsem nic spolehlivejsiho nenasel, ale
na to kolik mu je let je to super editor.

s pozdravem
Zdenek Vrablik

On Mon, 5 May 2003, Pavel Vejnárek wrote:

> Dekuji za reakce, ten eepic se mi libi. Sice zabira trosku vic mista nez
> eps, ale dava to perfektni vystupy a hlavne cesky.  Navic si clovek
> opravdu muze menit ten text v libovolnem editoru.
>
> Jeste k te poznamce o xfigu, nechci zadny flamewar, ale co pouzit v
> linuxu misto nej? Cekal bych od toho texty s diakritikou, zakladni cary,
> elipsy a sipky a vystup do EPS, nebo neceho, co jde do LaTeXu dobre vkladat.
> Sodipodi ani sketch nejak nedavaji diakritiku a myslim ze ani ten
> vystup(i kdyz sketch umi export do ps). Kresleni v openoffice jsem zase
> [...]

Zdenek Vrablik, student - Brno University of Technology, Czech Republic
personal email zvrablik at seznam.cz