vyhladavanie v pdf

Matej Cepl cepl at surfbest.net
Mon May 5 17:49:18 CEST 2003

In article <slrnbbd0im.2fp.cepl at komensky.surfbest.net>, Matej Cepl wrote:
> A k tomu se ještě přidá, že slova jsou v PDF souboru různě
> rozházená (PDF je _grafický_ formát). Tomu se dá bránit tím, že
> je slovo v dokumentu dvakrát, přičemž jenom jedno je zobrazeno
> (a druhé neporušené zachované pro vyhledávání), ale nenapadá mě
> program, který by něco takového podporoval s TeXovými
> dokumenty.

A ještě si k tomu přihodím odkaz na stránku, kde se Tím zabývají
(protože pochopitelně to není jenom problém vyhledávání, ale
i různých čtecích programů ap. pro slabozraké):

http://www.planetpdf.com/mainpage.asp?webpageid=2018

Matěj

--
Matej Cepl,
GPG Finger: 89EF 4BC6 288A BF43 1BAB  25C3 E09F EF25 D964 84AC