PDF s TrueTypy na starych Acrobatech

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Mon May 5 17:43:45 CEST 2003

Jak jsem psal hned na zacatku, dokument se v AR 3.0 pod eCS
(to je novejsi edice OS/2) zobrazil DOBRE, to znamena samozrejme
se vsemi pismenky. Pri dotazu na fonty napsal, ze jsou
vsechny TrueType a Embedded, takze neni duvod, aby chybely.

Zaver: AR 3.0 pro OS/2 s TrueType fonty zachazet umi.

                             Lubos Kloc