PDF s TrueTypy na starych Acrobatech

Matej Cepl cepl at surfbest.net
Mon May 5 17:19:02 CEST 2003

Jaromir Kuben wrote:
> V AR 3.0 pod OS/2 je videt 11-strankovy dokument.

Ta klíčová otázka (která asi měla být více zdůrazněna) je: byla
tam vidět v pořádku všechna písmenka? Když jsem se totiž snažil
předtím otevřít tentýž dokument ve windowsím Acrobatu 3.0, tak se
nezobrazili písmenka, ale jenom takové přihlouplé puntíčky
a Acrobat řval, že mu schází fonty. Tak jsem si myslel, že to je
tím, že starý Acrobat neumí zacházet s TrucTypy.

Matěj

--
Matej Cepl,
GPG Finger: 89EF 4BC6 288A BF43 1BAB  25C3 E09F EF25 D964 84AC