Off topic:Re[2]: PDF s TrueTypy na starych Acrobatech

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Mon May 5 13:49:26 CEST 2003

Josef Krob píše:

> Dobrý den,
> odpovídám na dopis subj: "PDF s TrueTypy na starych Acrobatech"
> ze dne 5. května 2003 v 12:15:32, ve kterém se psalo:
>
> Omlouvam se za OT vzhledem k puvodni otazce, nikoli vsak vzhledem k
> sazbe (a pravidlum) vubec

> To byste tak i vysazel? 11-strankovy?

Urcite ne, na to jsem velice haklivy. Ale v tu chvili jsem hodne
spechal a opravdu setril pismena. Vic mi vadi ale v tehle konferenci
(a i jinde) ta spousta vynechanych carek, mam pocit, ze nekteri lide
ani netusi, se napr. vedlejsi veta oddeluje z obou stran (nekdo snad
nevi ani o te jedne), "by jsme", "by jste" a pod.

Zdravi
        Jaromir Kuben