PDF s TrueTypy na starych Acrobatech

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Mon May 5 12:48:12 CEST 2003

Jaromir Kuben wrote:

> Mimochodem, pod OS/2 mame uz 3 tydny AR 4 a bude pry podporovan
> i AR 6 (AR 5 ne, pry jeho prinos nestoji za to).
> Zdravi
>          Jaromir Kuben

Diky za povzbudivou zpravu. Nicmene jsem se ted po dlouhe dobe
podival na download stranky Adobe a nic takoveho jsem tam
nenasel. Muzete upresnit zdroj?

Co se tyce vyhledavani v PDF, tak jsem tam take zjistil, ze krome
obvykleho AR se tam nabizi take "Acrobat Reader with Search",
ve verzi 5.05 a 5.06 jak pro Win, tak pro Linux a dalsi unixy.

                                                     Lubos Kloc