PDF s TrueTypy na starych Acrobatech

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Mon May 5 08:43:24 CEST 2003

Aby nezustavalo uplne vsechno na Zdenku Wagnerovi, odpovim
tentokrat za nej: ten zkusebni soubor se v Acrobat Readeru 3.0
pod eCS zobrazi zcela spravne. Vypis fontu rika: "TrueType, embedded".

A neodpustim si dotaz na okraj: odkdy uzivatele obskurniho Linuxu
pokladaji jine platformy za obskurni?  :-)

                                     Lubos Kloc