Omega-TeX / Lambda-LaTeX - UNICODE

Jirka Kosek jirka at kosek.cz
Sat May 3 22:48:50 CEST 2003

Jirka wrote:

> Perfektni tip! Pro moje ucely to plne postacuje, akorat to pouziva AFM
> fonty a tak nevim jak to je s podporou japonstiny a tak podobne. Ceske
> UTF8 to prelozi uplne v pohode.

XSL Formatter umí Type 1 (AFM) i TrueType fonty. Pro vás možná budou
lepší ty TrueType fonty, protože při výstupu do PDF je umí XSL Formatter
vložit do dokumentu. PDF pak lze prohlížet i na počítači, který nemá
atypické fonty nainstalované.

Jestli se nepletu, tak při instalaci novějších Windows (2000/XP) si
můžete vybrat, pro jaké jazyky mají být fonty k dispozici. Takže by
podle mě stačilo doinstalovat CJK fonty a budete mít k dispozici alespoň
nějaké základní fonty, se kterými XSL Formatter zvládne CJK.

   Jirka Kosek
   e-mail: jirka at kosek.cz
   http://www.kosek.cz