vyhladavanie v pdf

oldfrog.mail.tex1 at volny.cz oldfrog.mail.tex1 at volny.cz
Fri May 2 18:58:19 CEST 2003

>v Acrobat 5cz, ale mozna je to jen pro Windows a dokonce mozna jen
>v komercni verzi :-(

Pokud vim, vyhledavani v pdf neni zatim na 100% vyreseno v zadnem
nastroji. Adobe si to uvedomuje a proto vyvyji zminovany TextSpy. V
GNU svete se pouziva pdftotext z baliku xpdf, vyhledava se pak v cistem
textu. Pdftotext v rade pripadu selze na ceske diakritice nebo pri
nestandardnich mezerach mezi pismeny. Takze rozcarovani jsme
vsichni...

Zdravi
OldFrog.