xdvi pro Postscript?

Matej Cepl cepl at surfbest.net
Thu May 29 07:17:55 CEST 2003

Dobrý den,

mám jeden velice podivný dotaz: ač používám KDE, tak na prohlížení .dvi
souborů preferuji xdvi (s nastaveným .expert), protože mám pocit, že
opravdu dobře využívám prostor na obrazovce mého laptopu. Chtěl bych
něco podobnného pro Postscript (i 'gv -spartan' mi připadne přeplácaný
a kghostview nefunguje), ale nijak se mi nedaří přemluvit gv, aby byl
ještě spartánštější nežli -spartan (totiž, aby v okně byl jenom
zobrazený dokument a nic jiného).  Zkoušel jsem ze zoufalství
i ghostview (předpokládám, že jedině Debian ještě dává k dispozici
takové archeologické vykopávky), protože jsem doufal, že bude podobně
zprimitivizovatelný jako xdvi, ale zdá se, že se jeho menu skutečně
nemohu zbavit. Poradíte někdo něco ještě jednoduššího nežli gv?

Děkuji,

   Matěj

--
Matej Cepl,
GPG Finger: 89EF 4BC6 288A BF43 1BAB  25C3 E09F EF25 D964 84AC