umiestnenie vlastneho stylu v texlive7

Rudo Blasko beerb at frcatel.fri.utc.sk
Thu May 15 14:41:20 CEST 2003

zdravim,

po dlhej dobe som zmenil system win98 na vin2k a nainstaloval
som texlive7 a pouzivam latex
v mnohych suboroch pouzivam vlastne styly (subory .sty),
ktore neviem kde mam umiestnit, aby ich tex nasiel
(vzdy hlasi chybu, ze ich nevie najst)
skusal som vsetky mozne podadresare v \texmf
(aj tie, v ktorych nasiel ostatne subory ako su napr. slovak.sty, ap.)
rovnaky problem mam aj so suborom titlepage.sty, ktory tex nevie
najst a stale hlasi chybu

jedno riesenie je pridat tieto subory do rovnakeho adresara ako su
prekladane zdrojove subory, ale to sa mi nezda vhodne (musel by som vsade kopirovat aj
tieto subory)

v starej verzii stacilo tieto subory umiestnit
do adresara \texinput a tex ich nasiel a nebol problem s prelozenim
zdrojoveho textu

vopred dakujem za radu  r.blasko