vyhladavanie v pdf

Jozef Riha zefo at SEZNAM.CZ
Fri May 2 15:53:18 CEST 2003

nejak nie som schopny najst nastroj, ktory by vedel slusne vyhladavat v
pdf stringy s diakritikou. do vyhladavacieho okna xpdf nejde zadat
vacsina znakov s hackom/makcenom zadat, kghostview funkciu na
vyhladavanie nema, acroread pre linux sice zadat diakritiku umozni, ale
nic nenajde (a to este stale nadava, ked najde text bez diakritiky, no
dokument je zamknuty proti oznacovaniu textu..). linux pouzivam uz vyse
polroka (denne) a z tohto nedostatku som dost rozcarovany..

poradite prosim?

diky. -- jose