makro \ignoruj

Josef Polách j_polach at email.cz
Thu May 1 22:31:11 CEST 2003

Dne st 30. duben 2003 09:29 jste napsal(a):
> Vazeni pratele,
> potreboval bych radu jak napsat pro plain makro \ignoruj, takove aby po
> sve expanzi bylo vse do konce radku (at uz je to cokoliv) ignorovano.
> Napr.

A proc vam nestaci % pro komentar? To by melo ten ucel splnit, ale mozna jsem
nepochopil spravne vasi otazku.

> zpracuj zpracuj\ignoruj preskoc \relax preskoc

Takze na vystupu zrejme chcete dostat: zpracuj zpracuj

> Bylo by mozne napsat variantu tohoto makra, tak aby bylo ignorovano vse,
> ale obsah registru \endlinechar ignorovan nebude??

Olsak -- TeXbook naruby, str. 20, prace s koncem radku s. 15...
Knuth -- The Texbook, str. 37

--
Josef Polách

Odchozí zpráva neobsahuje viry, protože k jejímu vytvoření nebyly použity
výměšky Micro$oftu.
Outgoing message doesn't contain viruses, it was not created using the
secretes of Micro$oft.