vodoznak

Josef Polách j_polach at email.cz
Thu May 1 22:30:49 CEST 2003

Dne st 30. duben 2003 22:59 jste napsal(a):
> Zdravim,
> mam dokument v latexu a potrebuju pres cele pozadi dat obrazek (nesmi tam
> byt okraj na kraji stranky). Na sudych bude jiny obrazek nez na lichych.
> Muzete me nekdo nakopnout jak na to?

Do leveho horniho rohu dejte \vbox o velikosti 0pt a do nej ten obrazek.

V plainu jsem to kdysi psal nejak takto, je to makro pro "absolutni"
umistovani obrazku na strance. Pro rozliseni prave a leve strany dejte misto
predposledniho radku neco takoveho:
(\ifodd\the\pageno\epsfbox{pravy.eps}\else\epsfbox{levy.eps}\fi)
A protoze chcete odlisovat pravou a levou stranu, tak to cele dejte do
definice zahlavi.

\vbox to0pt{
\vskip-1in %nebo kolik tam máte
\vskip-\voffset
\vskip-\topskip
\vskip1.4in %podle potreby
\hbox to 0pt{\hskip-1truein \hskip-\hoffset
\hskip5in %podle pripadne potreby
\epsfxsize=5in %nebo kolik to mate
\epsfbox{obrazek.eps}
\hss}\vss}

A pokud jde o ten okraj, musi samozrejme tiskarna umet tisknout az do kraje
nebo musite pocitat s dodatecnym oriznutim (sazba na spad).

V Latexu by to mozna slo s balikem fancyheading nebo tak nejak, ale to uz
dlouho nepouzivam.

> Dik moc
> Mixi

Rado se prihodilo

--
Josef Polách

Odchozí zpráva neobsahuje viry, protože k jejímu vytvoření nebyly použity
výměšky Micro$oftu.
Outgoing message doesn't contain viruses, it was not created using the
secretes of Micro$oft.