Jak nejlepe importovat textove pocitacove vystupy?

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Mon Mar 31 17:27:27 CEST 2003

Sorry, porad si nerozumime. Ten vystup je v textovem rezimu
(jako DOS nebo "Prikazovy radek" ve Windows) nebo v
grafickem rezimu (jako bezna okna ve Windows).
A ten font co chcete zachovat je generovan primo tou aplikaci
(neobvykle, snad jen ve starsich DOSovych programech),
nebo je to proste nektery systemovy font, ktery si nejspis uzivatel muze
zmenit podle libosti? Jaky font vlastne chcete zachovat? A v jakem
systemu vam to cele bezi?

Jinak centrovani jakehokoliv objektu je v TeXu bezna operace, to
by nemel byt problem.

           Lubos Kloc