Re upravy PDF souboru - tisk z linux. acrobatu

Milan Vancura mvancura at gitus.cz
Mon Mar 31 16:30:17 CEST 2003

> v kodovani identity-H, ovsem jen prvni tri (!!!) jsou embedded jako
> truetype. Pokud to z acrobat readeru 5.0.5(linux) poslu na PS tiskarnu
> (HP5000), pak  jsou ve vysledku ctverecky misto nekterych pismenek
> psanych times kurzivou a misto nekterych symbolu (minus).

Ja si pamatuji, ze kdyz jsem resil kdysi podobny problem, tak jsem v nastaveni
Distilleru nakonec objevil pricinu potizi - "embed all fonts" nedela to, co by
clovek ocekaval, ale jeste je potreba najit dalsi dve nastaveni:

1. prikazat vlozit do dokumentu i standardni fonty
2. nastavit, ze fonty jsou vzdy (od poctu 1 znaku) vkladany jako Embeded Subset

Momentalne to nemohu vyzkouset, ale pamatuji si, ze takto jsem rozchodil sveho
casu tisk z PageMakeru do PDF, kdyz mi delal stejne problemy, co jste
popisoval.

Hodne uspechu,

Milan Vancura