Re upravy PDF souboru - tisk z linux. acrobatu

Cyril Fischer fischerc at itam.cas.cz
Mon Mar 31 13:51:30 CEST 2003

chyba v Acrobatu verze 5.0.0. Novejsi verze 5.0.5 uz to nedelala.
> Vice viz archiv konference.
>
> Muzete napsat, jakou presne verzi Acrobata pouzivate, pripadne
> vyzkouset jinou verzi?

Pouzivame Acrobat reader 5.0, x86 linux 5.0.5 Apr 25, 2002 11:55:36

Problem je vsak (jak se zda) slozitejsi. Pokud nam nekdo poslal doc,
udelal jsem pdf sam windousim acrobatem v. 5.0.0.0. Pri distilovani
jsem zadal embed all fonts, pak jsem i rucne pridal do  always embed
vsechny windousi fonty. Vysledne pdf pri prohlizeni acrobatem ukazalo,
ze obsahuje  fonty
TimesNewRoman,Bold
TimesNewRoman,Italic
TimesNewRoman
SymbolMT
Arial
Arial,Italic
v kodovani identity-H, ovsem jen prvni tri (!!!) jsou embedded jako
truetype. Pokud to z acrobat readeru 5.0.5(linux) poslu na PS tiskarnu
(HP5000), pak  jsou ve vysledku ctverecky misto nekterych pismenek
psanych times kurzivou a misto nekterych symbolu (minus).
Pokud vysledne pdf z windousiho acrobatu tisknu na generic postcript
printer (do souboru), je v gs videt v poradku jen prvni strana, na
dalsich jsou misto vetsiny pismen videt jen ctverecky ci svisle
carecky.

Jeste poznamka - pokud tisknu pdf pomoci ghostscriptu (pswrite) v
Linuxu,
pak na nasi PS tiskarne se na hornim kraji fontu udelaji tenoucke
vodorovne carecky. Vypada to proste osklive.

Dekuji predem za pomoc a pripadne komentare.

Cyril F.