Jak nejlepe importovat textove pocitacove vystupy?

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Mon Mar 31 13:50:34 CEST 2003

On Mon, 31 Mar 2003, Lubommr Hanusek wrote:

> No ja potrebuji, aby ty tabulky byly identicke s tim pocitacovym vystupem.
> Vsem musi byt jasne, ze je to z toho konkretniho programu. Berte to jako
> prirucku ke konkretnimu programu. Samozrejme, ze nejjednodussi je to
> importovat jako obrazek, ale na druhou stranu proc, kdyz ten vystup je v
> textu.

Psal jste, ze chcete zachovat i font. Musite tedy umet ten font zavest do
TeXu. Pak pomoci vrbinput, fancyvrb nebo jineho podobneho baliku nactete
prislusnou cast textu do boxu a ten pak umistite na strance na stred. Kdyz
ovsem pouzijete jen prosty \vbox, nastavi se jeho sirka podle sirky sazby,
takze to chce trochu chytrejsiho programovani. Kdysi jsem podobny problem
resil a mozna bych to makro jeste nasel, i kdyz jsem ho nakonec nepouzil.
A bylo to v mych zacatcich, urcite jsem to tehdy delal dost tezkopadne.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz