Zacatek kapitoly na nove strance

Karel Polak polak at feec.vutbr.cz
Mon Mar 31 12:25:25 CEST 2003

    Od: "David Necas (Yeti)" <yeti at physics.muni.cz>
   Dne: po,31. března 2003 (12:04)

> Jak s tim souvisi velikost pisma?
Myslel jsem to tak, ze upravim definici \section ze stylu article.cls
Mata pravdu, s velikosti pisma to nijak nesouvisi.

Ja to delal takto:
\makeatletter  % @ se stane aktivnim znakem
\def\section{\clearpage\@startsection {section}{1}{\z@}%
  {-3.5ex \@plus -1ex \@minus -.2ex}%
  {2.3ex \@plus.2ex}%
  {\normalfont\Large\bfseries}}
\makeatother % @ se bude chovat jako obvykle

> Nicmene pokud tim myslite ,,jak nacpat \clearpage do
> definice \section, za predpokladu, ze ji neznam``, tak to
> muzete udelat napriklad:
>
> \let\latexsection\section
> \def\section{\clearpage\latexsection}
>
> Yeti
To je presne ono a je to navic pekne oproti memu vytvoru.

Dekuji

  KOdlik