Jak nejlepe importovat textove pocitacove vystupy?

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Mon Mar 31 11:55:57 CEST 2003

Nejprve bych zkoumal odpovedi na dve zasadni otazky:

A) lze z dotycneho programu vyexportovat data (obsah tabulky)
tak, aby je bylo snadne vlozit do nove vytvorene TeXovske
tabulky? T.j. jsou oddelovace sloupcu a radku snadno konvertovatelne
do TeXovske podoby?

B) je vystup pekne naformatovan a nebude v TeXovskem dokomuntu
pusobit jako pest na oko? A hlavne, lze ho vyexportovat v nejakem
rozumnem VEKTOROVEM formatu (eps, pdf ...)?

A ano, B ne: vytvoril bych vlastni tabulky v TeXu, sice trochu vic prace s
formatovanim, ale typograficky plne slucitelne.

A ne, B ano: vlozil bych tabulky jako obrazky

A ano, B ano: lze si vybrat podle oklnosti a vlastiho vkusu

A ne, B ne: snazil bych se zahodit ten program co ty tabulky
vytvari a pouzit neco prijatelnejsiho. Jsem si vedom, ze to neni
vzdycky mozne. Asi bych se v tom pripade snazil o postup A,
i kdyz by to bylo pracne.

                   Lubos Kloc