TeXnicCenter - nastaveni

Dušan Knežo dusan.knezo at tuke.sk
Tue Mar 25 15:49:27 CET 2003

Dobry den,

domnievam sa, ze skutocnou otazkou je, ako zabezpecit funkcnost dvojice
pocesteny resp. poslovenceny TeX + TeXnicCenter.

Najprv by malo byt jasne, ci mate nainstalovany odporucany MikTex
(da sa spojazdnit aj s TeXLive). Ak predpokladame, ze ano, tak
to mozete urobit aj nasledovne.

1. Pocestite resp. poslovencite si MikTeX. Patri to do FAQ a navodov je
kopec.
   Google na "miktex cslatex" reaguje mnozstvom adries, uvadzam
   len prve 4.

   http://bohus.host.sk/Vytvory/Miktex.htm

   http://houdik.hyperlink.cz/miktex/

   http://houdik.hyperlink.cz/miktex/installcz22q.html

   http://tanecni-olomouc.cz/lzap/download/miktex/

   Podla niektoreho navodu si vygenerujete narodny format(y), s ktorym
budete
   pracovat (napr. pre plainTeX, LaTeX, AMSTeX, pdfTeX, pdfLaTeX,...).

2. V menu TXC Build/Define Output Profiles ... vytvorite prislusny
   profil. V zalozkach Postprocesor, Viewer zvycajne nie je problem
   (TeXnicCenter je sity pre MikTeX, staci pozriet prednastavene profily).
   Pre zalozku (La)TeX uvadzam, ako to mam pre 3 profily nastavene ja.

CSLaTeX => DVI resp. CSLaTeX => PS
--------------       -------------
F:\texmf\MiKTeX\bin\cslatex.exe

-interaction=nonstopmode --tcx=cp1250cs.tcx "%pm"

pdfCSLaTeX => PDF
-----------------
F:\texmf\MiKTeX\bin\pdfltxcs.exe

--tcx=cp1250cs.tcx "%pm"
(ak sme vygenerovanu pocestenu resp. poslovencenu verziu nazvali pdfltxcs).

Ak som odhadol, na co sa pytate a odpoved nie je dostacujuca, ozvite sa mi
sukromne,
aby sme ostatnych neobtazovali este rozsiahlejsou odpovedou. Rad odpoviem
(ak viem).

Dusan Knezo,
Katedra aplikovanej matematiky
Strojnickej fakulty TU v Kosiciach