Zacatecnik a tabulky

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Mon Mar 24 13:30:47 CET 2003

Dobry den,

On Mon, 24 Mar 2003, Pavel Pech wrote:

> Jak udelam v plainu tabulku viz. priloha? Potrebuju aby sloupce tabulky
> byly stejne siroke, hodnoty ve sloupeckach a nadpisy aby byly
> vycentrovane, ale cisla aby byla spravne pod sebou. Uz se s tim morim
> dost dlouho, zkousel jsem to pres tabulatory i pres \halign ale nejak se
> mi to nedari spravne poskladat.

ja nerobim v plaine, takze to nebude ono, ale skuste ci nie je nieco o tom
v archive (www.cstug.cz). Ked nic nenajdete a medzitym Vam nikto neporadi,
skuste pouzit prikaz \phantom (ten Vas jednoduchy priklad je hned hotovy).
Cisla maju rovnaku sirku, takze vyplnite to neviditelne.

\def\p{\phantom{0}}
\def\q{\phantom{00}}

a potom cisla piste   894
                      \q7
                     \p23

> Prosim, berte ohledy na to ze jsem uplny
> zacatecnik (uz pul roku). Pavel Pech

z toho si nerobte tazku hlavu, ja som uz 15 rokov zaciatocnik a vyzera, ze
ostanem az do smrti.

Zdravi
Ladislav Bitto