Metapost a velikost fontu

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Fri Mar 21 10:38:27 CET 2003

Dobry den.

Lubomir Hanusek píše:

> Tak uz jsem prisel na to, co mi vlastne nefunguje. Problem je s prohlizecem
> GSview, ale proc, to opet netusim. Dokonce u vetsiny dokumentu z Metafontu

Metafontu nebo metapostu?

Je to prekvapive, ja (a mnoho dalsich) to naprosto bezne pouziva.
Jakou mate verzi gsview a ghostscriptu?
A hlavne jakou mate verzi dvips? Tam by mohl byt problem, sveho casu
se muselo vypinat, ze se fonty nemaji downloadovat cele, ale jen
potrebne
znaky (implicitne je to zapnuto), tj. bylo treba dat -j0.

> hlasi chybu a nic nezobrazi. Naopak v Acrobatu funguje vsechno tak, jak si

Jakou vlastne chybu?
A zobrazujete primo vystup z metapostu, nebo po zarazeni
do texu a prohnani dvips? V tom pripade hraje klicovou roli nastaveni
prologues - viz mirka.janik.cz/dp.

Zdravi
           Jaromir Kuben