xdvi -> text

Miroslav Fikar fikar at cvt.stuba.sk
Thu Mar 20 14:32:31 CET 2003

"Jiri Hospodka Ing. K331" <hospodka at FELD.CVUT.CZ> writes:

> Preji dobry den,
>
> kdysi tu nekdo inzeroval moznosti prohlizece Yapu, konkretne prechod do
> textoveho editoru na "misto", ktere urcim klepnutim mysi prave v prohlizeci.
>
> Chel bych se zeptat: co musi umet dany editor, aby slo tuto vlastnost
> (provazanost) uskutecnit? Je neco takoveho mozne s prohlizecem xdvi vs.
> vim (emacs)?
>
>                                                     Jiri Hospodka

Pokial si dobre spominam, je to mozne pre urcite verzie xdvi (da sa
tam specifikovat volba -editor) v kombinacii s emacsom. Avsak, na
rozdiel od miktexu, musi byt pripojeny specialny styl cez \usepackage,
aby to slo. (V miktexu je upraveny tex.exe, ktory to robi na zaklade
prepinacu --src). Cital som kdesi, ze by podobny prepinac mal byt uz
aj v novom tetexu (2.0), ale nemam vlastne informacie.

Lutujem, ze nie som presnejsi, ale este som si nenasiel cas, aby som
to cele nakonfiguroval.

M. Fikar

--
mailto:fikar at cvt.stuba.sk   http://www.ka.chtf.stuba.sk/fikar