Metapost a velikost fontu

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Thu Mar 20 13:11:57 CET 2003

Jsem dalek toho vyvolavat nejake flamewars. Mate urcite pravdu,
pokud jste zvykly na LaTex a mate na to vlastni formaty a zejmena
vkladate do MetaPostu i slozitejsi veci nez par pismenek nejakeho popisu.
Chtel jsem jen navrhnout co nejjednodussi reseni.

Puvodnimu tazateli bych snad jeste zduraznil toto:
Metapost si pro sazbu pri prekladu zavola TeX a vysledek
sazby uz hotovy vlozi do obrazku. Obsah obrazku
(vcetne vlozenych textu) uz pak neni nijak ovlivnen tim,
co mate v hlavicce dokumentu, do ktereho obrazek vkladate.

               Lubos Kloc