obsah

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Wed Mar 19 08:27:19 CET 2003

Dobry den.

Vit Zyka píše:

> Predefinujte:
> \makeatletter
> \renewcommand{\toc at heading}{%
>   \chapter*{\contentsname}%
>   \markboth{\emph{DiplomovĂĄ prĂĄce}}{\emph{Obsah}}}
> \makeatother
>
> Pripadne se podivejte, jak je definovane \toc at heading v tride, kterou
> pouzivate.
>
> Vitek Zyka

Nevim, o jakou tridu jde, ale prikaz \toc at heading se v zadnem souboru me
instalace
nevyskytuje. :-(
Na texlive 7 jsem ho nasel v baliku koma-script. Ale to asi zdaleka
kazdy nepouziva.

Ja pouzivam predefinovani prikazu \tableofcontents. napr pro standardni
tridu report
vypada takto:

\makeatletter
\renewcommand\tableofcontents{%
    \if at twocolumn
      \@restonecoltrue\onecolumn
    \else
      \@restonecolfalse
    \fi
    \chapter*{\contentsname        \@mkboth{%
           \MakeUppercase\contentsname}{\MakeUppercase\contentsname}}%
    \@starttoc{toc}%
    \if at restonecol\twocolumn\fi
    }
\makeatother